Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2020. július 2., csütörtök

idő

...jo rég írtam itt. 
Nem is tudom, h most miről jutott eszemben a blog..ja de :D ...van egy téma, ami köööööööörbe körbe forog a blog kezdete óta. Ó igen, a kilók,hát mi más lenne....
Nem tudom, kicsit olyan érzésem van, h ez bármiylen élethelyzettől független nálam. Egy darabig megy minden szépen, halad az útján aztán jön vmi, egy gebasz, egy helyzet, egy csávó, egy meló, egy betegség, egy koronoa szitu hooot midnegy h mi az, vmi, ami eltér a kiindulási ponttól. Vmi jó, vmi rossz, vmi fájdalmas, vmi örömteli, szóval vami történik az életemben. És persze,hát mindig történik vmi. Újra és újra. Erről szól az élet, hogy semmi nem statikus...
Szóval, az élet folyik a saját medrében, hol számomra kedvező, hol kedvezőtlen módon, de ezt a 
 a kajára figyelős dolgot, vagy azt, h a külsőm olyan legyen, ahogy a leginkább tetszik magamnak, full kiüti. MIÉRT???????????
Miért nem elég fontos ez nekem?Vagy túl fontos? Vagy én tulajdonítok neki vmi másfajta jelentőséget, mint amilyen jelentősége valójában van?
 Vagy elég fontos, csak egyszüren midnen helyzetet megmutat a testem amibe belekerülök? mi ez a müködés nálam? hogy van az, h ezt a blogot 2011-ben kezdtem ,és most 2020-ban sok sok sok sok sok különböző kör utan ugyanott járok, h szeretnék 10 kilóval kevesebb lenni.
Hm........mintha összkötném a fejemben a dolgokat....a szerethetőséget, az elfogadást, mintha ez lenne a mérce, hogy igy is..persze igy is. NEM csak úgy. Nem kell bizonygatnom semmit. NEM azért kell a 10 kiló minusz. Igy is megvan. IGy is megvolt mindig. 
Nem kell bizonygatnom semmit. Egyszerűn jobb a testemnek és jobb a lelkemnek, ha terhek nélkül, bizonygatás nélkül, önmaga legkellemesebb verziója. Mindenhogy szeretem, mindenhogy szeretik. Szeretem, hogy egészséges, hogy jól működik. :) Szeretem annyira,h leveszem róla ezt a tiz kilót?
Szeretném, ha ez a hozzáállás dominálna. Szeretném, ha nem csak modanám. Mint ahogy a cigizésnél / nem cigizésnél is az a pont az átütő, ami miatt ha néha el is szívok egy-egy szál cigit, nem esem vissza a rendszeres cigizésbe, hogy nem akarok szabad akaratomból ártani magamnak. H szeretem annyira magam, és tisztelem hogy ha már ilyen jól müködik nem nehezítem a dolgát.
Talán a fogyásnál is ez a célravezető gondolatsor. Szeretem annyira a testem, hogy megkönnyítsem az életünk. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger