Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2014. január 1., szerda

Azok-Amik

:) Miket szeretnék...? Folyamatosan vannak céljaim, nem szoktam új évhez v. szülinaphoz v. ilyesmikhez kötni..de..azt hiszem már régen nem írtam le őket... éppen itt az ideje..:) Miket szeretnék magamnak?
  • a legfontosabb az 'Akarjam és akarjon és tudjunk együtt haladni' vágy beteljesülése..:) Azt érzem, rengeteget tettem ezért és ennek be kell már érnie, én továbbra is rajta leszek, vágyok, tanulok, akarom, hiszem, bízom, érzem, és változom, amiben úgy érzem szükséges továbbra is..:)
  • Feszes test :)...eddig mindig ilyen +/- számokról beszéltem írtam, azokhoz mértem a teljesítményemet..:) Nem biztos, hogy ez a rébuszos megfogalmazás a legjobb...:) Fontos a szám továbbra is...amit most szeretnék az egy hatossal kezdődő szám a mérlegen...:) és mondjuk egyel kisebb..38as ruhaméret:)
  • Olyan munkát szeretnék, amit élvezek. Ami hasznos, ami jó, ami előrébbvivő.
  • Nem tárolok lomokat. Sem a szekrényemben, sem a szívemben, sem a lelkemben.
  • Nem lépek vissza...:), amire egyszer már sikerült rájönnöm, azt használom és hiszek és bízok magamban, hogy nagyon hamar boldog leszek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger