Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2014. április 25., péntek

nehéz

.........................................ma is volt minden, reggel gyomorideg aztán jobb volt, aztán fura, aztán jobb, aztán jó, aztán szar.....
Nem is értem, ezt a támadást...vagyis ha nagyon akarom megértem.....mert a tehetetlenségből jön, de én nem tudok még ezzel is mit kezdni. Vagyis nem is akarok.
Nem szeretem ha ok nélkül támadnak.
Nem szeretem ha rámventilálják a pánikot.
Nem szeretem ha egy felnőtt ember helyett egy másik felnőtt ember akar dönteni és nem tartja tiszteletben a dolgokat.
És ezekre én nem tudok higgadtan reagálni. Ezt egyszerüen le kell állítani, mert ez nem épít semmit csak rombol. Ha szépen nem megy, akkor csúnyábban kell leállítani. Mert ebben a helyzetben erre meg aztán végképp semmi szükség. Mindenkinek nehéz, mindenkinek máshogy és másért nehéz, és mindenki más miatt érzi azt, hogy neki a legnehezebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger