Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2014. február 11., kedd

halad

Most ..úgy... haladnak a dolgok ... minden témában.
halad múlt csütörtök óta újra  a legnagyobb kihívás...hasznos volt és előrébbvivő az a nap..örültünk :)Várom és akarom és bízom a pozitív változásokban!
Halad a másik dolog is...jövő héten már ott vagyok...örülök...egyre több dolgot megtanulok már máshogy vagy ha nem máshogy hamarabb kezelni... nem mondom, h nem hergel be abban a pillanatban még, vagy nem bizonytalanít el valameddig...de...már vhogy máshogy..vhogy másképp.... :)
Halad a harmadik dolog is, örülök, h nem csak magamban hergelődtem..hanem beszéltem, léptem. Meglátjuk, h hová vezet....de mindenképp jó hír, hogy történés van...
Engem a történések nyugtatnak meg....amit lehet befolyásolni, irányítani, segíteni azt kell...
Uh.. most mindhárom dolog ki lett billentve az állóvízből...és .. halad :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger