Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. február 2., csütörtök

sokféle érzés

Sok minden elmondható a mai napra, de az semmiképp, hogy ne lett volna összetett, ingergazdag, és számomra még erőt próbáló is. Miért....sok -sok dolog miatt....
Egyrészt már reggel ahogy mentem ebben a rettenet hidegben annyira azt éreztem hogy Oroszországban vagyok.....a napos hidegben Moszkvában a jeges szélben pedig a Péterváron átélt emlékek voltak valószerűtlenül közeliek....aztán.....jött szembe sok-sok dolog, ami nem tetszett, ami megint előhozta az értetlenségemet a miért vagyok egyedül kérdésben....és csak zakatolt bennem a miért egész délelőtt - nyilván válasz nélkül....
Közben persze a tegnap általam lezártnak tartott téma újfent valóságossá vált, így én hiába is zártam le már tegnap mégis sokat foglalkoztam ma vele...mindenféle fórumok miatt....most rövid ideje pedig - igaz,, hogy már az én döntésem után másfél nappal de meg lett erősítve ez az egész.......
Mitől volt még összetett....amit tegnap találtam és aminek tegnap örültem és feltöltött az szépen kipukkant ma délben...és ez persze nem nagy ügy...mert nem rajtam múlt, tehát kb két perc alatt túl lehettem volna rajta én valamiért mégis órákat szántam erre az érzésre az életemből. Rosszul esett.... inkább olyan igazságtalannak mondanám, amit valahogy sosem tudtam magamban hova tenni....na de ezt sem kell túldramatizálni, mert mindennek meg van az oka, ezt így kell felfognom.... :) ja és ez még mindig nem minden, ami ezzel a témával kapcsolatban ma történt velem.....hm...na majd meglátjuk abból mi lesz...minden estre elkezdtem kezelni ezt a helyzetet is..... meg kell tanulni ezt is :) minden jó valamire, minden helyzet, amit az ember megél, még akkor is, ha az adott pillanatban ez nem kellemes....
és olyan jó volt viszont, hogy ma is kaptam a figyelmet meg az okos biztatásokat.....olyan nagyon - nagyon jó....
és hogy most mi történik..az amire tényleg nem számítottam, azzal beszélgetek épp, akivel már régen nem....és ma pont ezt kértem délelött, hogy ez segítene kicsit kibilleni.... és ez lenne kb az egyetlen dolog, amit valóban szeretnék....és jólesne, és lehiggasztana....lehet hogy mégis igaza van Jujinak, hogy ha tényleg akarod, akkor tényleg megkapod ....de csak akkor ha tényleg.... ???:)

3 megjegyzés:

  1. Úgy látom,Te is felszedsz minden morzsát, és alaposan megrágod. Pedig nem jó! (mondom,én!)
    De ez a túllépés, meg a kapni akarás, nem akar természetessé válni...legalább is nekem!
    Értem, tudom, de nem megy!!!

    VálaszTörlés
  2. szerintem jobb, ha van, amit nem akarsz mindenaron. olyankor az van, hogy megkapod, de meg is banod. tehat ha olyat akarsz, ami nem jarna, es jooo sokaig kuncsizol utana, akkor uuugy de uuugy megkapod...
    pl volt, aki mindenaron kocsit akart. meghalt az apja, megorokolte a kocsit. na tessek.

    szoval en inkabb meggondolom mindenrol, h kell-e nekem...

    VálaszTörlés
  3. Igen szerintem is megvan mindennek az oka, és nem véletlenül történnek a dolgok....:)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger