Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. február 12., vasárnap

óó orosz Борщ :D

Hát...nem bírtam holnapig várni.....ha már mindent lelkesen bevásároltam hozzá a piacon, így muszáj voltam délután megfőzni az életem első borscs levesét :D kicsit lightosabban mint az az eredeti receptben le van írva, de csodaszép és isteni, szóval holnap megint pirosat fogok enni :D amit kihagytam belőle az a tejföl a végén és a főtt fürj tojás :D, szóval így egy igazi könnyű valamit sikerül csinálnom...és kb. nem bírok leállni róla, ahányszor kimegyek a konyhába annyiszor nézem...és eszek belőle egy kicsit :)
Ami kell hozzá, 6-7 cékla, amit nagylyukú reszelőn kell lereszelni, 1 hagyma, egy cikk fokhagyma, egy póréhagyma, egy icipici fej káposzta, só, bors, fehérborecet, egy zöldségleves kocka....és a végén kapunk egy piros csodát :)....még mondja valaki, hogy nem hatnak a színek az emberre.....és nem csak a ruhák és a környezetünk színei, hanem az ételek színe is ad energiát...most már tuti.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger