Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. február 6., hétfő

természetesen

Hát ez egy tök jó nap volt :), nagyon sokat vigyorogtam ma, na meg igen jól megy ez a tisztulós projekt, rendesen élvezem :) igaz hogy még csak másfél nap telt el a tervezett egy hétből, de eddig semmi elbizonytalanodás, csak a lelkesedés....és olyan veszett módon még csak éhes sem voltam :D....kefír, alma, tojássali, mindenféle tea... este szermányoltam iszonyat dizájnos (és finom) tartósító nélküli természetes mustárt, ami tele van mustármaggal hát nagyon tündér :D, rendesen tetszik, tökre feldob ez az egész, meg tudom, hogy van értelme...vettem biozöldség, meg céklalét is :D...tök drágák ezek a kaják, de ezt a hetet rászántam és tartom magam hozzá.. :)nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz, holnap meg is kóstolom az egyiket :) Tényleg jó az, ha az ember kitalál valami, hisz benne, akarja, tesz érte.. :) kicsit elveszi a fölösleges ember érzést ... ami azért nem utolsó szempont..és ezek szerint mindegy miben, de valamiben minden nap meg kell találnunk azt, ami valamilyen szinten értelmet ad az adott napnak, ez nem kell hogy állandó legyen, változhat bármikor, de minden napra kell valami, különben az ember csak lóg a levegőben, és nem fogja, hogy minek van értelme........és akkor jön a kilátástalanság, bömbi, kétségbeesés...és igen miért is kéne a gumilabdára figyelni? Miért kéne, hogy az vegye át a hatalmat a többi érzés felett? Pont az, ami a legkevésbé fontos.....a többire kell figyelni.......a fontos emberekre, arra, akiben fantázia van, magamra.....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger