Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. február 17., péntek

Vekengés

Hogy én ezt mennyire rettenetesen unom.....és kitalálok valamit és egyből elakad az egész....de miért akad el? Azért mert nem vagyok elég kitartó és az akadályt látom, vagy azért akad el, mert rohadtul nem ez kell nekem, csak megint egy fellángolás egy új irányba, hogy ha ezt csinálom akkor az jó, mert lehet kreatívkodni, kijön ami bennem van...de hosszú távon vajon van e ennek értelme? Lenne e erre igény? Vagy csak fölösleges időtöltés....vagy semmi nem fölösleges, amit az ember akar? És lehet, hogy nem azáltal van értelme, hogy használod, csak már az is előrébb visz, ha közben élvezed? Franc se tudja...de most feccoljak bele valamibe zs-t, ami lehet, hogy csak egy humbug, és semmit nem fogok tudni kezdeni vele....vagy, ami az én esetemben szintén előfordulhat igen simán, hogy egyszerűen már közben megunom és elmúlik a lelkesedés és csak egy nyűgnek vagy kötöttségnek érezném az egészet?? Vagy valóban szeretném? És csak el kéne kezdeni?
Mi a picsát vekengek én ennyit?????????????????????

2 megjegyzés:

  1. lakberendezo suli? nem erdekelne?

    VálaszTörlés
  2. Az is benne van..csak kérdés, hogy mi az ami tovább érdekel mint egy fellángolás és még kezdeni is tudok vele valamit a jövőben...szóval ezért a vekengés

    VálaszTörlés

Powered By Blogger