Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. február 7., kedd

tovább

Hasonlóan a tegnapihoz, a mai nap is nagyon pozitív volt...kicsi kilengéstől eltekintve, amikor agyalni kezdtem .... nem szabad!!! :D de tényleg, addig minden pozitív, egyértelmű és egyszerű, aztán meg, ha elkezdem túlgondolni, jól bebonyolódik és hihetetlenné válik, szóval tényleg minden egyes nap tanulom a leállást, vagy inkább a saját gondolataim jó irányba terelését a pörgés helyett :)
A tisztulós projekt tök jól ment ma is...a grapefruittal, bio zöldséglével, a tegnapi salival, túróval.... Komolyan mondom tökre élvezem az egészet, és azt is hogy így két és fél nap elteltével is érzem már, hogy sokkal kevesebb mennyiségtől konkrétan tele érzem magamat.....ma kb. kétszer éreztem éhséget, és semmi fölösleges vagy egészségtelen kalóriát nem ettem :D háát komolyan nagyon büszke vagyok most magamra rég éreztem ezt a fajta lelkesedést :D, uh ma is bementem a boltba és ma szintén bio minden adalékanyag és cukor mentes répalével, gyümilével, aszalt fügével és datolyával lettem  gazdagabb :D lassan tovább fog tartani ez a sok minden amit vettem, mint maga az egy hetes projekt :D - nem mintha probléma lenne, mert kíváncsian várom a méregtelenítés pozitív hatásait minden fronton...és minél tovább vagyok lelkes, annál kézzel foghatóbb lesz az eredmény, a kilókon kívül leginkább arra vagyok kíváncsi, hogy a bőrömön és hajamon vajon ennyi idő alatt lesz e változás...konkrétan a kiszáradásra gondolok, ami biztos hogy összefügg a rettenet hideggel, meg a benti száraz levegővel, de ez a sok folyadék, tea, kefír, zöldség/gyümilé jó hatással kell, hogy legyen ezekre is :)
A két nap otthoni szaunaövezés utána ma voltam egy kis boldogságadó 10 percen szoliban, hogy ez is milyen nagyon feltöltő volt :D, már mióta vágytam és valahogy nem bírtam magam rászánni, mert így-úgy hideg van, sok ruha le fel tirarira kifogás, kifogás....nem kell ez sem :), ha vágysz valamire, akkor nem kellenek a kifogások, haladj, mert utána úgyis jobban fogod érezni magad, sokkal jobban, mintha az előre elképzelt nyűglődés miatt tologatod az egészet....:) és a héten még fodrászhoz is megyek, hát ez egy igazi korrekt kis változtatós hét :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger