Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. február 26., vasárnap

ez meg az

Az egyik könyvet már elolvastam a másiknak kb. egy negyede van még hátra.....hm.....sokszor éreztem, hogy a saját gondolataimat látom leírva, ami nagyon pozitív volt ugyanakkor volt még pár dolog, amin úgy érzem kicsit bele kell még mennem....fura dolog ez....viszont ez tök jó érzés, hogy én kíváncsi vagyok magamra...nézek belülre és haladok is......
De vajon az miért van, hogy valahogy mindig időről időre visszaesek ebben a fogyás projektben...pedig valahogy nem érzem, hogy irreális céljaim lennének vagyis már jóval előrébb kéne, hogy járjak azok alapján amiket eldöntöttem....valahogy mégis elakadok közben....hm....ezek szerint valamiért még mindig ragaszkodom ehhez a "biztonságos" énemhez....miért biztonságos....mert az ehhez kapcsolódó dolgokat ismerem....és hiába akarok megszabadulni tőle ezek szerint mikor többet haladok előre akkor tudatalatt megijedek és visszahátrálok....mi ez? Be vagyok fosva a lefogyástól? Hiába akarom mégis elakadok? Márpedig ez van ....hm....mert nem azért hagyom abba pl az odafigyelést mert éhes vagyok, vagy mit tudom én....hanem biztonságos megszokásból...olyan nagyon érdekes ez az egész...hát nem akarok én ettől beszarni...szóval nem elég figyelni a kajára vagy a mozgásra....és úgy felfogni amikor tartósan kilengek (nem egy nap hanem mondjuk hetekig), hogy ez az amaz áll a háttérben...blablabla....kifogás...valamiért ragaszkodom ehhez....pedig meg akarok szabadulni tőle....jó egy nagy kettősség...nem mondom hogy nem lett tőle egy kisebb gyomoridegem...pedig nem akarom.... mert az is jó, hogy tudom, hogy ez a fajta hárítás valami belső dologból adódik.....de meg akarom oldani...és meg is fogom :)

2 megjegyzés:

  1. A fogyókúra nehéz, fárasztó feladat,és gyakran késik a siker is. De ilyen akarattal, amit a végén írtál, mennie kell!!:)))
    Én, most vettem egy nadrágot, amibe éppen hogy, bele tudom passzírozni magam.Innentől vagy nasi, vagy gatya.....???

    VálaszTörlés
  2. Köszi a bíztatást :)Akkor te is ügyesen :) Tényleg kipróbáltál vmit a tisztító kúrából?

    VálaszTörlés

Powered By Blogger