Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. február 21., kedd

hosszú nap

Valószínű, a tisztító hétnek több oka is volt...gyanítom, nem véletlenül jött rám a belső késztetés, hogy ezt muszáj megcsinálnom...belső tisztulás...gondolom tisztább gondolatokat is vártam tőle..végülis kaptam is...pont pár napja azt hiszem pénteken jutottam el arra a gondolatra, hogy rajtam múlnak dolgok, hogy ki akarom próbálni mire vagyok képes, ha a hozzáállásomat változtatom...és az elmúlt három nap totálba telibe vigyorgósra sikerült...és most  a harmadik nap végén, jött a kérdés....mint egy varázsütés...hogy na Nórika, összezavarodsz e megint? És nyilván összezavarodtam...ki ne tenné, ha valami, amit úgy gondolt már nem kell, hogy az agyában legyen hirtelen megint felordít, hogy helló légyszi válaszolj rám.....
Azt a vonalat erősíted, hogy menni-menni, mert hogy mindig mehetnéked volt, vagy azt, amit szintén világ életedben vallottál, hogy az, hogy neked hol jó nem lehet helyrajzi kérdés, mert TŐLED függ....és azt ami vagy aki vagy viszed magaddal....a korlátokat pedig itt is le kell tudnod küzdeni... 
Nem lehet helyrajzi kérdés...szívesen lennék bárhol.....valakivel....nem a vakvilágért....szivesen váltanék bármire és bárhova....valakiért.....ingerek...ezek is tőlem függnek...pont ma délután mondtam megint....és nem csak mondtam, hanem úgy is éreztem...tök jó volt a hétvége, jó volt a mai nap, kinéztem egy kiállítást a köv. hétvégére...a nyitottság meg....az tény, hogy bárhol máshol vagyok nyitottabb vagyok mint itthon...vagy nyitottabbak velem...vagy oda-vissza működik...de lehet, hogy csak azt a fajta énemet kéne itthon is előtérbe hozni....nem akarok elmenni. Ez így nem helyes mondat. Nem akarok pusztán  a nem ittlevésért elmenni. Nem akarok az elmenésért elmenni....Nagyjából ugyanaz az érzés vesz megint körbe mint anno két-három hete mikor már egyszer "döntöttem" ebben a témában....
Most vajon miért dobta megint a gép nekem ugyanazt a kérdést? Azért, hogy gondoljam át, ahogy döntöttem, vagy pedig azért, hogy bízzak magamban és a döntésemben, hogy higgyem el, hogy jól itélem meg a dolgokat és tudom, hogy mi a fontos, és tudom, hogy számomra mi az érték......istenem...mondanám, hogy ez olyan egyszerű...csak azt kell tudni, hogy mit akarsz.....És igazából most ebben a pillanatban 0:20-kor azt érzem, hogy itt nem a maradni vagy menni kérdés van a központban, hanem, az így vagy úgy...ezért vagy azért.....
Visszaolvasgattam az ezzel a témával kapcsolatos irományaimat...volt benne ilyen érv meg olyan érv.....meg megérzés....meg elbizonytalanodás....hm....érdekes dolgok ezek.....bonyolult..másoknak olyan okosan adok tanácsot.....a saját dolgomban is okosnak kell lennem....továbbra sem akarok rab lenni egy szigeten...hm....érdekes...most az jutott eszembe, hogy kaptam egy telefont szombat délben, egy mailt este 10 után és egy telefonhívást este negyed tízkor.....ez valahogy megint nem arra utal, hogy az embernek van élete....akkor pedig, hiába a külföld, meg a sok ember, ha nincs időd velük kapcsolatba kerülni, csak a felszínen........három hónap és 30 éves vagyok. Lehet, hogy fogok külföldön élni, de nem ez lesz az apropója.....:) 
"Ha két út között kellene választanod, soha ne válassz, hanem várj, amíg megnyílik a harmadik."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger