Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. január 29., vasárnap

< ... >

"Bármilyen probléma megoldhatatlanná fejleszthető, ha eleget töprengünk rajta.." bolond vagyok én :) hát nálam még nem is probléma van, amin töprengeni kell :) és, hogy el tudom veszteni a fonalat a sok - sok agyalástól....pedig....ezeket a dolgokat én akarom....én akarom azért csinálom, azért teszek dolgokat, mert akarom, hát akkor meg miért is forgok? Hát nem véletlenül akarom ezt vagy azt, vagy indulok erre-arra.... :) jó volt ma bömbizni, na de csak egy kicsit :D de jobb volt relaxolni, vigyorogni....meg a legjobb, az, amit most gondolok....most higgadt vagyok....nem tudom meddig...de ez most nem is fontos......tényleg nem....és próbálok vigyorogva nézni előre.......meg mosolyogva nézni hátra....:)

2 megjegyzés:

  1. Ha ellátogatsz hozzám,mintha egyformán járna ma az agyunk??? FRONT...ez mindenre jó!:))

    (gardrob)

    VálaszTörlés
  2. :) igen, az a jó a frontban, hogy mindent és mindig rá lehet fogni ;)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger