Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. január 13., péntek

:) :) :)

Az a jó, mikor arra jössz rá, hogy csak túldramatizálod a dolgokat :) és csak arra koncentrálsz, ami nem tetszik, ezáltal nem tudsz örülni szívből...és kifordulsz magadból, és az az energia, mosolygás, sugárzás, ami egész életedben kísért eddig, olyan mintha elhagyna....ami nem valami jó hír....mert ugye ezt mások is észreveszik.....és nem pozitív karakterként még jobban megnehezíted a saját életedet, meg azt, hogy azon a két dolgon ami még nem klappol változtass :)
Tegnap felnyílt a szemem.....rájöttem, hogy mitől alakultak ki a bizonytalanságok magammal szemben....és nem magamban nem bízok, csak ebben a környezetben azt nehéz elhinni, hogy arra a fajta karakán, asszertívan ugyan de mondom amit gondolok, vigyorgós jelenségre van szükség, amilyen én vagyok...és ez szörnyű...mert tudom jól, hogy a Valóságban igenis erre van szükség :), az életben ez kell...nem a nyígás, a bömbi meg hasonló dolgok....néha az is...de én kicsit nagyon túlzásba estem az elmúlt időszakban :) Nem akarok én depit :), nem akarok én semmi olyat ami mostanában sajnos majdhogynem jellemző lett rám....még kimondani is szörnyű, hogy én mint "Sonnenschein", pont én ne sugározzam magamból az életet, meg az energiát, az erőt, a nyitottságot, a mosolyt a boldogságot :)

DE DE, kihívások vannak, nem problémák. A kihívások segítenek előre jutni:) uh meghoztam egy döntést, ami a felfogásomon kell, hogy látsszon. Vissza akarom kapni a boldog, elégedett, mosolygós önmagamat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger