Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. január 29., vasárnap

Lista, megérzés....álom?

Színek, színek, érzések, hangulatok......gondolatok, agyjátékok, keresés...győzködés vagy megérzés??...Hát....a megérzések be szoktak jönni.... persze írhatok én lelkesen pozitív meg negatív listát... vagy győzködhetem magam erről vagy arról.....de a lényeg nem változik....merek vagy nem merek...ennyi:) ennek már semmi köze a listákhoz, vagy a megérzésekhez....talán csak a vágyakhoz...az egyik olyanhoz, amit mindig is akartam......és.....elindult felém.....még mindig nem biztos, hogy szembejön, de ha igen, nem térhetek ki előle......mert ha másban nem is, abban biztos vagyok, hogy ezt nagyon bánnám.....ha kikerülném, ha most szembe jön....és akkor nem lehetne nyígni.....akkor nem lenne más ludas....akkor az olyan lenne, mintha mondjuk a saját álmaimon lépkednék.....szóval...nincs kérdés, hogy vágyom e rá igen....nincs kérdés, hogy a pozitív lista lenne e hosszabb, igen....már csak egy kérdés van, hogy én merek e.....hm....nem akarok beszarni....de tényleg...továbbra is úgy érzem, hogy teljesen normális dolog, hogy nem két óra hossza alatt tisztulnak le bennem a dolgok, meg elbizonytalanodok, meg kételkedek.....egy igen nagy lépésről van szó......de hát....akarom..... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger