Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. január 22., vasárnap

jó irány

Hogy honnan sejtem, hogy jó az irány?....:) nem sírtam már másfél hete :D :D....ami akármilyen vicces vagy félelmetes is, az elmúlt pár hónapban ilyen nem igazán volt....(ha máskor nem hát legalább vasárnap jött a bömbi :D -de ma szerencsére nem  ) szóval kezdem elhinni, hogy ez a jó pár hónap, amit a változtatásra szántam nem volt hiába....hm...a fogyni akarással indult és.....hüha na ez az amit még mindig kéne :D de tényleg nem is értem, hogy ebben miért vesztem el időről időre a fonalat, holott nagyon akarom, de valahogy mindig előtérbe kerül valami más....de most ez kell, hogy elől legyen...legalábbis addig, amíg a többit útjára engedem és hagyom, hogy alakuljon, ahogy alakulnia kell...
Fura dolog ez, hogy változás....soha nincs vége...mindig újabbnál újabb dolgok merülnek fel....és mindig változni kell valamiben....hol véletlenül hol tudatosan, de kell....csak bízom benne, hogy lassan ezzel a sok változással párhuzamosan végre elérek a blogom második szavához is a váltáshoz... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger