Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. december 31., szombat

VVV

Nem értem én ezt az egész rohadt szilveszter mizériát.....miért olyan abszurdum az, hogy itthon leszek? Azért mert egyedül leszek??? És akkor mi van? Tegnap is egyedül voltam, holnap is egyedül leszek... és lehet, hogy mondjuk egy tök átlag kedden fogom épp szarul érezni magam ettől....gyajjj....faszt az egészbe, világ életemben rühelltem az egészet, 15 éve egyfeszt mentem valahova, vagy volt valami és mindig alig vártam, hogy vége legyen már, végre egyszer azt csinálom, amit akarok nem menni semerre, csak azért mert ez így szokás, erre mindenki sokkolodik....hát nem tudom....
Az egész év "olyan", ahogy indul....és én azt akarom hogy végre ne egy kényszeredettséggel, egy elvárásnak megfeleléssel induljon, hanem úgy ahogy én szeretném....és itt most rohadtul nem az egyedüllét van a központban, hanem az elvárásoktól mentesség, meg az, hogy egyszerűen nincs mehetnékem. Pont.És ha egy fél éve lassan folyamatosan azon vagyok, h változtassak azon, ami nem belőlem jön, vagy ami nem jó nekem, akkor ezen miért is ne tehetném végre......

3 megjegyzés:

  1. Jól tetted!! Ha ezt akartad, így kellett csinálni! Ettől lett "boldog" a szilveszter, vagy bármelyik nap! Mostanában, nekem is hiányzik, szerencsére a "kell"a gondolataimból...de ennek kedden vége...:((

    VálaszTörlés
  2. :) És jó érzés is volt :)
    Mi lesz kedden?

    VálaszTörlés
  3. Pestre kell mennem, és onnan mindig depisen jövök meg:((( Már mindent próbáltam törölni, de az orvoshoz KELL mennem:(

    VálaszTörlés

Powered By Blogger