Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. december 12., hétfő

"Mához öt évre csak az elolvasott könyvek és a környezetünkben lévő emberek különböztetnek meg jelenlegi önmagunktól. A jó hír az, hogy mindkettőt mi kontrolláljuk. Te döntöd el, hogy mit olvasol, és azt is, hogy kikkel veszed körül magad a mindennapokban." :)
Ezt most olvastam. :) Újabb megerősítés, hogy jó a vonal, amin vagyok. Ami elkezdődött szombat éjszaka és letisztult tegnapra. Érzem, hogy mi az, ami előre visz és mi az, ami a megrekedtség érzést erősíti. Mi vagy ki az, aki inspirál, figyel, ad és mi vagy ki az, aki elnyom, elvár, lehúz, elvesz. És igen, rajtam múlik, hogy milyen helyzeteket érzéseket engedek be az életembe. 
És én változni akarok. Haladni előre. Nem várom el senkitől a környezetemben, hogy változni akarjon. De nekem viszont első helyen kell lennem a saját életemben. Én is azt szeretem, ha hiteles emberek vannak körülöttem. Én is hiteles akarok maradni. Ahhoz viszont az kell, hogy elhagyjak egy csomó biztonságos, szokványos dolgot. Helyzetet. Embereket. Még többet. Még inkább mint eddig. 
És holnap lesz az a nap, amikortól újra ugyanolyan komolyan veszem a le akarok fogyni projektet mint az elején. Mert nagyon megálltam ennél a minusz 6 kilónál. Hozzászoktam a jelenlegi önmagamhoz. De nem ez volt a cél. Most végre, hogy belülről is elindult megint valami, valóban akarok megint kívülről is változni. Márpedig amit akarok azért teszek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger