Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. december 27., kedd

sok

Hát kicsit elfáradtam, ebben a karácsonyi mizériában :S de tényleg.....jó volt, de azért ez épp elég egy évben egyszer....mert ez egy három napos koncentráció....mindenre, meg jövés menés, oda-vissza....hü...és még akkor is ha az ember próbál nem a felszínre hanem a lényegre koncentrálni...na hát még akkor is nagyon húzós ez a pár nap...meg persze az előkészületek...
Meg az a sok-sok kaja....jézusom.....se sütit, se husit nem akarok látni egy jódaarabig...úgy be lehet sokallni ettől az egésztől...nem is értem.....
Most itthon vagyok, egyedül, szól a zene, semmi köze a karácsonyhoz meggylevest csináltam és csak fetrengek és töltődök...
és nem merek ráállni a mérlegre :D, de tényleg legalább három napig a közelébe sem megyek, nem akarok sokkot kapni:D, bár tegnap este már lementem futni, annyira azt éreztem, hogy megőrülök a tányértól tányérig menésben :), na mindegy mostantól helyreáll a rend és boldog hétköznapiság lesz :D

1 megjegyzés:

  1. Én is örülök, hogy vége a zabálásnak! Mintha muszáj lett volna! Bár az is volt, mert csaliként vettek körül, aztán meg a "nehogy megromoljon" cím alatt is feljött pár deka (kg!)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger