Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. december 22., csütörtök

Ez meg az

Voltak dolgok a héten is....lezárult egy korszak...egy tök jó korszak...ezek a dolgok mindig olyan nehezek...mert vannak változások, amiket mi akarunk, meg vannak olyanok, amiket nem szeretnénk, de kezelni és elfogadni kell őket, valamint úgy hozzáállni az új dolgokhoz, hogy a számunkra legjobbat hozzuk ki belőle. 
Nem szeretek búcsúzkodni....de úgy láttam nem én vagyok az egyetlen.....fura érzés, mindig olyan véglegesnek hat...pedig ez nem végleges, ez csak egy munkahelyi változás, semmi több, nem pedig emberi és így próbálok erre gondolni...na meg arra, hogy mennyire örülök, hogy volt egy ilyen szakasz is az életemben, meg hogy megismertem valakit, aki felnőtt, okos higgadt gondolatokat tudott adni akkor is, amikor bennem túláradtak az emóciók :D :D
Örülök, hogy a hétvégi gebaszt is sikerült megoldani, jobb így lefeküdni, hogy nincsenek ellenérzések bennem. Volt pár kellemetlen nap, de elmúlt, mert megbeszéltük. Remélem a jövőben nem lesz ilyen, és én ezt sem szeretném többet felhozni. Mert fölösleges.... :) A megoldott problémákat le kell zárni én legalábbis ezen leszek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger