Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. december 17., szombat

nyugi

Érzések, megérzések, ingerek, hatások.....melyik mit hoz ki az emberből. Szeretem őket. Szeretem megélni a dolgokat. Néha vicces, néha furcsa....néha rossz, de legtöbbször jó. :) Szeretek mosolyogni, figyelni, hallgatni, nyugodtnak lenni. Szeretek hinni dolgokban, hogy van, ami nem fölösleges, hanem elérhető, csak kicsit tovább tart mint az ember várná, gondolná, szeretné. 
És a leginkább azt szeretem, hogy még ha meg is torpanok időnként, vagy kétségbe esek, előbb-utóbb kikászálódok ezekből a kavarokból, és visszatalálok oda, amit akarok. Szeretek álmodni, és érteni, vagy értelmezni, amit álmodok...mert ami zavaros nappal, az akkor ott letisztul. Jó ezekre figyelni, segítség. Hogy jó az út vagy nem, amin vagy, egyáltalán érdemes e ezzel foglalkoznod. Szeretem, hogy nem sötéten élem az életem, hárítások közepette....akármilyen is volt/lesz :) Szeretem, hogy nem veszem magam körbe boldog tudatlansággal....mert lehet, hogy így nehezebb, tovább tart...sőt biztos...de akkor is úgy gondolom, hogy mégiscsak jó lesz a vége...... :)addig pedig...még mindig jobb egyedül, mint a közös téboly :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger