Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. december 8., csütörtök

Orosz

Szóval, hogy mit is akarok.... használni az oroszt, tudni oroszul. végre.... úgy igazán, magabiztosan, korlátok nélkül, életszerűen. Ahogy úgy általában egy nyelvet használni kell.... :) Tegnap eldöntöttem, hogy azzal nem vagyok előrébb, ha csak újra és újra addig jutok hogy én ezt mennyire szeretem, és ugye közben telik az idő és egyre inkább csak felejtem.....ha ráforditok fél évet..... és tényleg napi szinten próbálok foglalkozni vele, akkor utána már tudok ebbe az irányba haladani...olyan munkát nézni, ahol ezt használom. mert ezt szeretem....ahol kapcsolatba kerülhetek végre ezzel az országgal, ezzel a kulturával, ezzel a világgal.......tenni fogok érte, mint minden más dologért, amit eldöntöttem az elmúlt fél évben. Ez sem lesz egyszerű, de ezt is akarom :) Nagyon akarom....legalább végre tudatosítottam, hogy tennem kell ezért is....:)
Olyan nincs, hogy mindössze azért voltam orosz szakos, hogy beleszeressek végérvényesen Moszkvába és ezzel vége....ilyen nincs :) ennek semmi értelme :) Tudom :) Mert már rég elhalt volna, ha ennyi lenne :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger