Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. december 18., vasárnap

Válasz -1


Szóval, hogy mi ez....válasz az éjszakai kérdésre.....megint valami olyan, amit el kell engednem. Megint egy olyan "valóság", ami nem kell, hogy az én saját valóságommá váljon...nyilván azért szarabb ez most, és azért éltem meg szarabbul, mert valaki olyan magyarázta, aki elvileg számít. Bár ezek után át kell értékelni ezt is. 
Ha valakinek nem az a célja, hogy előrébb vigyen, hanem hogy lehúzzon, vagy megbántson, akkor kétlem, hogy valójában fontos vagyok neki. Ha pedig nem vagyok neki fontos, akkor ő miért legyen nekem? Ahogy írtam pár napja, oda vissza működnek a dolgok. Mostantól nálam is. Nekem erre nincs szükségem. Majd ha egyszer visszatalál a régi önmagához fog érdekelni. Ha ez az önmaga, ami most van, akkor én ezt köszönöm nem akarom.
Nem mondok neki semmit...ja miért is mondanék? Azért, hogy visszaéljen vele, beszóljon, elszólja más előtt, akinek semmi köze ahhoz, hogy én mit és hogy csinálok....ez a legszebb...hogy ebben az évben mióta hazajött totál más a viszonyunk mint addig volt....rohadtul eltávolodtunk egymástól...már nem is tud rólam semmit...régen simán ráérzett bármire, ami velem kapcsolatos volt...és nem is csak itthon..hanem ha kinn volt és csak msn-en beszéltünk akkor is...hm...most meg... ahogy a múltkor is mondtam neki ő valahogy számomra nagyon nem jó irányba változott...majdhogynem kicsinyesen rosszindulatúnak mondanám azt az embert, akit egy iszonyat pozitív jófej, okos és megértő valakinek tartottam régebben..hát na...vagy a környezet hozza ki ezt belőle, akikkel jóban, van akikhez köze van...ami elég fos, mert ezek szerint az ő személyisége pont nem jó irányba változik, hm...torzul....de nem baj, a lényeg, hogy ő tökéletesnek gondolja a világképét....megrendíthetetlenül tökéletesnek...ez sem baj....lehet hogy régen is ilyen volt, csak mivel sokat volt velem, így mellettem a pozitív dolgok jöttek ki...most meg negatívok között negatívvá vált. Ennyi. Felnőtt ember vagyok feldolgozom.
Nem fogom a múltat jelennek megélni. Lehet, hogy ő is csak egy szakaszon kellett, hogy az életem része legyen. És lehet, hogy  vége ennek a szakasznak. Mindegy. Minden esetre nem én akartam így......És ami még a legszarabb az egészben, ami szintén azt mutatja, hogy rohadtul nem ismer már, hogy valaki olyan ember és köztem von egyfeszt párhuzamot, akivel konkrétan SEMMI közös nincs bennünk. Semmi. Abszolut semmi..........és ő ezt sem látja....jeeeeeeee

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger