Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. december 17., szombat

Vásárlás

Ma volt az ajándék vásárlós napom :) És majdnem teljesen készen vagyok :) Tök jó volt...jól toleráltam a tömeget, a káoszt :) semmi ötlet nélkül indultam - mint szinte mindig :D és aztán tiszta tutkó dolgok jutottak eszembe, szóval nagyon jó érzés volt az egész...semmi idegeskedés, para...pár óra alatt vigyorogva megvolt...persze érdekes volt hogy karácsonyi ajándékokat  venni gumicsizmába kell elindulni mert szakad az esö és majdhogynem meleg van de na....nem ez a fontos, hanem az, hogy most semmi ellenérzésem nincs ezzel az egész egy hét múlva következő karácsony témával...szépen lassan csak sikerül feldolgoznom, hogy ilyenkor arra kell figyelni, aki körülöttem van, akit szeretek és nem azon pörögni, aki nincs, vagy aki volt, vagy aki lehetne....legalábbis nem intenzívebben mint bármelyik másik időszakban....totál fölösleges, mert csak én fogom magam szarabbul érezni, mert megint mondjuk a világhoz hasonlítgatom magam, vagy a világ elvárásához....jajaj ez is csak egy pár hét az évből és azért mert valaki ezt túlmisztifikálja és rá akarja paráztatni az embereket, hogy ha karácsonykor nem vesz körbe az amerikai álom, szilveszterkor meg nem partyzol mint valami hülye, akkor kb. el vagy cseszve... :D na hát én ezt nem veszem be úgy döntöttem :) Leszarom :D és nem tulajdonítok neki nagyobb jelentőséget mint ami....lesz egy hétvégém a családommal, aztán pedig lesz pár napom, amikor végre töltődhetek, csinálhatok amit akarok szabadon. Ennyi. És leszarom, hogy ezt ki hogyan értékeli.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger