Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. február 2., csütörtök

semmi

Gyűlölöm ezt az egészet......utálom, a lufipukkasztgatást....unom, unom, unom....hogy nincs előre lépés, unom és fáradok tőle....és tudom, hogy nem a világ, tudom jól, tudom jól próbálom a pozitívumokat nézni, de nagyon nehéz. Nem akarok én teljesen kiábrándulni, ez is csak egy nap és majd holnap biztos jobb lesz, lerázom magamról ezt a mai napot, meg a mai érzéseket, de jöhetne már a holnap.....jöhetne.... hm....fontos...nem fontos.....mit tudom én....pörög nem pörög....de pörög.....sok a kérdés.....kevés a válasz.....mit értem el ezzel a majd féléves tudatosítással??? Semmi nem változott, viszont sokkal szarabbul érzem magam, hogy mindent még inkább átlátok mint eddig. Sokkal jobban felerősödött minden.....sokkal hamarabb és sokkal egyértelműbben látom a dolgokat....hát nah...ennyit ér, ha valamit tudatosítasz....még tisztábban látod a korlátokat......vagy a nehézségeket, vagy azt, hogy épp' az árral szembe mész.....hm....mi a lényeg....nem tudom....tudja valaki? Boldog tudatlanság.....hm...ebből már kimaradok..... :S hogy irigylem őket.....

2 megjegyzés:

  1. nekem is volt ilyen...ha egyszer elindulsz az uton, akkor mar nincs visszaut, megallas... es boldog tudatlansag...

    VálaszTörlés
  2. ....ami néha rossz, nagy többségében nem egyszerű, DE azért hosszú távon mégiscsak örülök neki, hogy rajta vagyok :) :)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger