Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. február 11., szombat

megint rendet

Egy nap és vége a tisztító kúrának.... :) Teljesen pozitív hét volt, és egy pozitív tapasztalat. Odafigyeléssel teljesen megoldható még egy munkahéten is... persze nem mondom, hogy nem volt szükség kreativitásra, hogy ne legyen unalmas és egyhangú ez a hét, na meg hogy ne utáljak meg semmit azért mert állandó jelleggel azt eszem...
A belső tisztuláson felbuzdulva megint rámjött a külső tisztulás igénye is...szóval újfent nagyban takarítok és pakolok...úgy érzem megint lesz pár ruha, ami a már nem kell kategóriába tartozik.....végülis lassan vége a télnek és van, amit egyszer sem akartam felvenni..valószínű nem véletlenül...el is kezdek próbálgatni, újfent szelektálni....káoszból rendet....újfent :D...érdekes, hogy akármilyen lelkes vagyok,valahogy hosszútávon mégsem sikerül megtartani.....nem tudom miért....nem tudom, mi van még mindig bennem, ami megakadályozza ezt....vagy nincs is semmi, csak egyszerűen ilyen vagyok??...jó volna már megtudni...

5 megjegyzés:

  1. Leírhatnád ezt a kúrát! Kíváncsi vagyok!
    A ruhák szelektálásával én úgy vagyok,hogy megteszem, de nem dobom ki. Rettenetes holmik lapulnak a szekrény alján...:))))

    VálaszTörlés
  2. Hát, a sok külső infó hatására ez inkább ilyen egyedi kombinációja a mindenféle tisztító kúráknak, de nekem tényleg iszonyat feltöltő volt :)Ami kimaradt a héten a finomított szénhidrátok, cukor, és mindenféle hús, amit viszont minden nap ittam tejes kávé
    Vasárnap délután már csak gyümit ettem (alma, fagyasztott málna)
    Hétfő: inkább fehérjék (kefír, tojás sali (főtt tojás, kefír, tejföl,mustár, színes bors))
    Kedd: főleg zöldség és gyümölcslevek (grapefruit, alma,füge +a Sparban lehet kapni a bio zöldség és gyümileveket abból a cékla, + a zöldséglé nagyon finom)fehérjének pedig körözöttet csináltam
    Szerda:grapefruit, datolya,céklalé, algás bio ropogós (olyan mintha chips lenne de tök természetes anyagokból a Dm-ben vettem), főtt lencse
    Csütörtök:natur müzli gyümilébe áztatva, bio gyümölcslé, céklalé, kefír, szezámszelet (szezámmag+méz dm-ből), tükörtojás
    Péntek: paradicsomlé, répalé, grillezett zöldség céklával, grapefruit, paradicsomos tészta (hámozott paradicsom konzerv, bazsalikom, mozarella sajt)
    Szombat:barna rízs paradicsom szósszal (kockára vágott paradicsom, egy zúzott fokhagyma cikk, két ek olivaolaj, egy ek balzsamecet, oregano), tejbegríz, teljes kiőrlésű lenmagos kenyér (dm) mozarellával, paradicsomlé
    Vasárnap: lenmagos kenyér, káposztás tészta (bio teljes kiőrlésű rozslisztből)
    Hát ezek voltak nekem az egészséges dolgaim a héten... :) Remélem van benne egy-két használható ötlet :)

    VálaszTörlés
  3. És amit az előbb elfelejtettem írni, a rengeteg folyadék....mentes víz és mindenféle ízesítés mentes tea: zöld, gyógyteák, gyümölcs, hibiszkusz...érdekes, mert sokszor nem is éhes az ember, csak szomjas....holott első reakcióból enne.....

    VálaszTörlés
  4. Köszi!
    Kimásolhatom? Akkor,amit tudok, azt megcsinálom!:)

    VálaszTörlés
  5. Persze :) remélem téged is feltölt ;) ma még kipróbáltam az orosz borscs receptet is, nem bírtam várni holnapig az is nagyon tuti lett :D

    VálaszTörlés

Powered By Blogger