Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. február 23., csütörtök

könyvek

:) Megint milyen érdekes nap volt ez....nem aludtam, kómás voltam, de mindenképp kellett ma boltba mennem....első körben a legrövidebb utat akartam választani, de mivel még egy-két mailt meg akartam válaszolni, így végül másik útvonalon mentem haza.....és mielőtt bementem a boltba ó mondom nem véletlen ez, hogy tegnap és ma is néztem jópár Csernus videót, ill. hogy Bettivel is beszéltünk erről, hogy majd ha jön dolgozni elhozza nekem az új könyvet...de nem bírtam várni :) szóval bementem a könyvesboltba, hogy megvegyem és mennyire vicces  a héten pont 1+1 akció van a CSernus könyvekre :D :D hát nagyon boldog voltam, mert így az eredeti terven kívül még egyet megvettem, amire már régebben vágytam, csak az elmúlt pár hónapban valahogy megint nem éreztem hogy ilyesmit akarok olvasni....de most hogy éreztem ott volt :)
Vicces mert nem csináltam még ilyet, hogy párhuzamosan kezdtem olvasni a két könyvet...egy-két fejezet ebből aztán a másikból.....nagyon élvezem :) és biztos vagyok benne, hogy ezt a két könyvet sem véletlenül kellett ma megvennem....
Fura, hogy ma megtudtam, hogy mindkét csaj elvállalja azt, amit én úgy döntöttem, hogy nem....és továbbra is azt mondom, hogy én is kíváncsi vagyok....de nem érzem, hogy meg fogom bánni ezt az egészet, mármint, hogy a nem mellett döntöttem...."Hogy én jó vagy rossz dolgot teszek egy adott helyzetben, az mindig érzem legbelül. Mindenki érzi. ..érzi. Mégsem hallgat az érzéseire. Nem mer rájuk hallgatni" Már a 10 oldalon ezt olvastam...jólesett ezt olvasni, nem azért mert magamtól nem hiszek a megérzéseimnek, csak jó látni, hogy ez nem csak nálam működik, hanem működik/ne másnál is, ha használná....Én használom...végülis mindegy is, hogy másnál hogy vannak ezek a dolgok...nem is fontos az a lényeg, hogy most pár napig lesz mit olvasnom...és, ahogy magamat ismerem ez is előrébb fog vinni....nem türelmetlenkedem és nem aggódom....... ;)

2 megjegyzés:

  1. Megosztanád, hogy melyik könyvekről van szó? Ahogy kiérzem az írásaidból, valami közös bolyongásban vagyunk...hátha én is kikecmergek. Nekem is van könyvem és hanganyagom tőle...szeretem!

    VálaszTörlés
  2. Most a Fájdalom arcait akartam csak megvenni de így a Felnőtt húsleves is besikerült :) Nagyon tetszenek...mondjuk alapban is bírom a stílusát voltam annó pár Csernus esten is, meg a NŐ és a Férfi is tetszett mikor olvastam ... :)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger