Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. február 1., szerda

vigyorgós :D

Annyira nagyon-nagyon jó érzés, amikor már tőled függnek a dolgok, amikor eldöntesz valamit. :) És én ma eldöntöttem. Világ életemben a megérzésekben hittem. Főleg a saját megérzéseimben...és hát ugye aznap amit éreztem, az egy kategórikus nem volt, mindannak ellenére, hogy mennyire feltöltött ez a nap...aztán persze átment igenbe majd újra jött a megérzés, hogy nem ez az én utam...és ma reggel megint erre keltem....hogy nem- nem Norcsika, te ettől jóval több vagy, hogy valami egyoldalú dologra várj, vagy ezt akard.... :) Szóval ezt ma eldöntöttem és röpke 10-15 perc alatt két olyan dolog jött velem szemben, amit sokkal inkább magaménak érzék.... :D valami iszonyat módon feltöltött ez az érzés, hogy igen, ha képes vagy dönteni, vagy kitalálni az agyadban, hogy igen te ezt és ezt érzed meg éred, és nem akarsz megalkudni, és kellő önbizalommal mész a dolgok után/elé, akkor igenis megtalálod őket...vagy ők téged :) Meg van a vonal...nagyon meg :D és ez boldoggá tesz..nem érzem most azt, hogy lógok a levegőben, és függök valamitől, amibe semmi beleszólásom nincsen... :)

1 megjegyzés:

  1. De jó Neked!! Valami ilyen reggeliébredésre vágyom! Vegyem már észre, hogy rossz irányba megyek!! De nem látom a másik utat! Pedig szemüveggel nézem!:)))))))

    VálaszTörlés

Powered By Blogger