Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. február 20., hétfő

Blog

Hát...fura elkezdem olvasni a blogomat...és...sajnos rá kellett jönnöm, hogy a jó szokások felvétele, rossz szokások elhagyása projektben, elég sok dolog elhalt sajnos...kb a felét sikerült mai napig megtartanom, a másik fele viszont......:S ami azért annyira nem tuti, de így legalább nem kell csodálkoznom, hogy nem fogyok :) Tényleg van értelme ennek az írásnak, legalább így valóban kézzel foghatóak a válaszok az ilyen fajta miértekre :)
Ami megmaradt: reggeli gyaloglás, tök jó tényleg egy reggelt se hagytam ki már fél éve, mindenféle időjárástól függetlenül....:) a sok gyaloglás úgy általában is megmaradt :), a cukros löttyöket tényleg minimálisra redukáltam:) a fehér szénhidrátok viszont sajnos többször előjöttek az elmúlt pár hónapban mint kéne, a teljes kiőrlésűeket meg hanyagoltam :S...az élőflórás tejtermék abszolút tartható majd minden nap iszom ugyanúgy mint a zöldség, gyümölcs téma is maradt :) a heti 3-4 mozgás viszont nagyon leredukálódott egy max 2re...persze -15fokban nem volt kedvem kimozdulni érthető, mostantól viszont remélem lassan már megint el lehet kezdeni futni:) azt volt a leghatásosabb.....ami szintén kimarad a munkahelyen lépcsőzés...nem is értem miért nem sikerül ezt a napi négyet teljesíteni..hm...puszta egyszerű figyelmetlenség...nem lenne egy nagy dolog visszahozni...na meg a szaunaöv...múlt héten meg az előtt már figyeltem rá megint, de hogy előtte legalább két hónapig elő sem vettem !! mint ahogy a neoprén övet is hanyagoltam, pedig csak be kéne dobni a zumbás táskába pl...vagy felvenni otthon ha csinálok valamit, ugyanúgy mint a projekt elején...hát így hogy szépen mérleget vontam a tudatosságban rá kell jönnöm, hogy egyrészt szerencsére sok dolog már tartósan az életem része lett :), aminek örülök és amire büszke is vagyok, de sok olyan dolog van, amire még mindig oda kell tudatosan figyelni, mert sajnos még nem ösztönből jön...szóval most ezen vagyok, ha már használom a blogot, akkor legyen már előnyöm belőle :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger