Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. február 13., hétfő

terel - rájön

Úgy látszik, hogy tényleg muszáj lekötnöm magamat valamivel, különben egyfeszt csak agyalok...ez az egészséges kaja kitalálós projekt viszonylag hatásos, egyrészt jót tesz nekem, minden már leírt szempontból,  másrészt kreatívkodni kell, ami elég sok fölösleges gondolatomat próbálja lekötni.....és amíg tart a kreatívokodás tényleg ok....hm de ez akkor is csak a felszín....pont azért, hogy ne a valóságra koncentráljak, mármint arra, ami valójában foglalkoztat.....tudom, hogy néha muszáj elvonatkoztatni, és más dolgokat helyezni előtérbe, és próbálom és tényleg a mai nap miatt is tök büszke vagyok magamra olyan kis faszányos egészséges "édességet" találtam ki, hogy tündérhelyes meg minden, de akkor is.......egy csak a látszat...a gondolatelterelés.....azért, hogy próbáljam magamra erőltetni a türelmet....
de az a baj, hogy ez csak ilyen humbug türelem, mert belülről sajnos ha gáz ha nem gáz, de türelmetlen vagyok.....de mi lenne ha ezen nem akarnék már végre változtatni??? Minek kéne magamra erőltetni a türelmet? Mivel nem belülről jön, így úgysem higgadok le tőle...akkor meg minek is??  Legyen türelmes az, akinek ez valóban belülről jön, nem pedig egy erőltetett önátverés.....
Kész. Elfogadom. ÉN türelmetlen vagyok :) Nyígni nem akarok miatta, de az én tulajdonságaim egyike. Pont. Nem szeretek vekengeni, nem szeretek várakozni. A türelmetlenségen nem tudok változtatni, így ez marad...amin viszont tudok és akarok, az az, hogy bízzak a dolgokban, ne bizonytalankodjak, vagy kételkedjek, és hitetlenkedjek.
A türelem akkor elfogadható számomra, ha a jóra várásban vagyok türelmetlen, az -  most úgy döntöttem -, hogy teljesen normális :) Hát hogy ne lennék már türelmetlen, régóta vágyok rá, megérdemlem, még szép, hogy türelmetlen vagyok, az sose ér rá, hogy az ember boldog legyen :) szóval ez a fajta türelmetlenség totál érthető és normális....az lenne a fura, ha wellness relaxban lennék.....
A másik fajta "türelmetlenség", viszont negatív, ez annak a hitnek a hiányából fakad, hogy nem akarom/tudom/merem elhinni, hogy igenis jó lesz. És ez a kétkedés tesz türelmetlenné, hogy mikor buknak már ki a dolgok, mikor jelennek meg gebaszok tirarira stb....szóval, az amit el kell engednem az nem a türelmetlenség, ez egy fogalomzavar, NEM ezt kell elengednem, hanem a kétkedést és bizalmatlanságot, na meg a hitetlenkedést :) ....   mert az a fajta sürgetés, ami a bizalmatlanságból, vagy bizonytalanságból fakad az negatív....a várakozó, jóra vágyó türelmetlenség viszont tök normális érzés......na hát örülök, hogy ezt így végre, ,jó hosszú idő után sikerült helyre tennem magamban....szóval igenis megengedhetem magamnak a sürgetést DE csak pozitívan :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger