Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. február 17., péntek

gondolatsor..:)


Mondjuk úgy, hogy most az előző gondolatmenetet folytatva döntöttem. ... franc se fogja így túldramatizálni a dolgokat...mert minek csak engem gyengít és belőlem vesz ki energiát....és FÖLÖSLEGES....úgyhogy így most a változás útján haladva remélem, hogy valóban eljutottam egy következő szintre.....
letisztáztam egy csomó dolgot magamban, volt egy csomó történés az agyamban, ami elindított engem mindenféle irányba...vagyis egy irányba, ebbe, csak voltak elakadások, kilengések. 
Nem bánom, nem egyszerű, ha az ember nem csak mismásolni akar és látszatmegoldásokat, vagy látszatváltozásokat a felszínen, hanem valóban akar saját magán úgy alakítani - kívül, belül- ahogy azt a saját jól felfogott érdekében fontosnak és hasznosnak tartja.....
Az utóbbi négy- öt hétben például már túljutottam a bömbizős korszakon és elindultam ebbe a higgadtabb, felnőttebb, letisztultabb irányba...Nem mondom hogy arra az időszakra nem volt szükség, mert mindent meg kell élni, de a helyzetekből tovább kell lépni, továbbléptem egyszer júliusban mikor eldöntöttem, hogy változok kívül, továbbléptem ősszel mikor elkezdtem a gondolataimat is tudatosabban figyelni....eljött a november-december a totál őskáosz időszaka....aztán a január, amikor már valós lépéseket tettem, hogy közelebb kerüljek azokhoz, amiket szeretnék, de még mindig túlpörgősen....
és most február közepén, tényleg igazából valahogy az elmúlt pár nap gondolatsorai vittek erre, hogy nem kell mindenféle helyzetet túldramatizálni....csak elfogadni és haladni tovább abba az irányba amit szeretnék...és nem gyengíteni magam, és lehúzni, hanem feltölteni...... mert valamilyen szinten itt is megoldhatóak még ha kicsiben is az ingerek..azok az ingerek, amiket hiányolok az életemből...hm...igen, lehet hogy a nagyobbakra még várnom kell, de a napi szintű örömforrásokért simán tehetek bármikor... :)
És ami talán a legfontosabb, tényleg szépen telibeszarni az önvédelmet, és vállalni a sérülés lehetőségét, és vállalni a csalódásokat....mert ez ugyanúgy hozzátartozik a lehetőségekhez...és valahogy újra elhinni és bízni abban, hogy amit szeretnék azt úgyis megkapom :) - csak akarjam és higgyem...
„A hitre vágyunk, de az ellenőrzéssel vagyunk elfoglalva, ami megöl minden hitet.".....szóval elég volt az elméletek gyártásából meg miértekre való pusztán agyalásból fakadó válaszokból....ezt az egészet szépen úgy ahogy van ELENGEDEM............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger