Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. február 25., szombat

életérzés

Ezt megint nagyon magaménak érzem....:) mert én is ilyen vagyok....."kint élnek az emberek, a mai napig ezt a fajta polgári életformát űzik. Kávézókba járnak, társasági életet élnek. Élni szeretnek: nem a négyzetmétert gyűjtik, hanem az élményt - úgy is mondhatnám: az életérzést.".....nagyon jó volt tegnap az egész napos vigyorgás, a felszabadultság, az, hogy kitaláltam valamit és már el is kezdtem utánajárni, az esti beülés.... érdekes beszélgetés....egy másfajta megvilágítás, nézőpont......
jó volt ma reggel megint korán kelni kinyitni az erkélyajtót és áradt be a tavasz :)...kimosni végre a télikabátokat.....céklát főzni:) olvasni, ledőlni...úgy ahogy épp jön és örülni a délutáni progiknak :) tényleg ennyire egyszerű? Minden napot meg kell élni és kihozni belőle a legjobbat, hogy minél hosszabbnak hasson és minél több inger érjen.....és minél inkább érezzem az életet? Most azt érzem, ez tényleg ennyi....
Egy hete kezdődött ez a minden napra odafigyelés....és nagyon kellemes érzés.....folyamatos mosolyra késztet.......szeretem.... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger