Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. február 20., hétfő

gyajjj de érdekes este


Én ezt nem értem....semmit nem lehet döntés nélkül megúszni?????????????? és nem......nem lehet elsunnyogni a felelősség vállalást a saját életedért....azért, hogy mit próbálsz ki és mit nem...hogy mit hagysz ki és mit nem....hogy mit akarsz és mit nem...hogy mit és hogy.....és mikor és miért...és mit vállalsz be és mit nem..és mi a jó döntés és mit bánnál meg, és mit akarnál, és és és....és.......és..............nincs olyan hogy nem tudom...há jajj de jó.....megint azt érzem, hogy akarom, csak félek, vagy h lelkifurdalásom van, vagy mit tudom én....nagyon sokféle érzés kavarog benne....de legkevésbé az, hogy ez nem jó....hüüüüü...túl összetett, nem bírom hova rakni magamban hogy mi ez....nem megy...tökre káosz lepett el már megint....
Helyrajzi kérdés a nyitottság? Helyrajzi kérdés a kihívás? Helyrajzi kérdés, hogy az ember újra magára találjon????? Hol leszek boldog????:(
És már megint azt érzem, hogy én ezt nem akarom....én valakivel akarok lenni valahol nem egyedül...........ááááááááááááááááááááá istenem, de rohadtul elegem van már....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger