Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. február 18., szombat

sokminden:)

Azt hiszem, ma teljes mértékben sikerült megvalósítani, amit tegnap eldöntöttem....az energetizálást, a feltöltődést....:) kb olyan mint anno az a szabad nap, amit végigvigyorogtam :)
Ma is magamtól keltem már tök korán fél 8körül viszont nem voltam már álmos....úgyhogy fetrengés közben olvastam vagy egy órát....ráadásul mondanom sem kell, persze tegnap megint valami olyan jött szembe, amin most pont gondolkoztam, így igen építően hatott az egész :) szóval a reggel relax olvasással kezdődött, aztán kis takarítás, mosogatás, mosás.....séta....gyógyfürdő :) hideg - meleg medencék váltakozva....nagyon feltöltő volt, az volt a legjobb, hogy nem kellett közben már agyalnom semmin, nem volt tele a fejem mindenféle gondolatokkal...pusztán nézegettem az embereket....aztán elmentem szoliba :) jajj hát az is nagyon jót tett....aztán mákom volt hogy még nyitva volt a piac, így megint tudtam szerezni céklát :D így jövő héten sem kell lemondanom a legszebb színű zöldségről...aztán mivel tök jó idő van végre olvad, csipognak a madarak és már nem a jeget csak a tócsákat kell kerülgetni megint hazasétáltam...nem is  a legrövidebb útvonalon....
Most pedig épp az egészségtudatos ebcsimet eszem ami kb. 10 perce lett kész... :D igen tuti lett megint egy kb. 15 perc alatt megvolt és finom és szép és tarka :) zöldbabsali finomfüves dresszinggel, hát nagggyon jóóó :)
És még nincs vége a napnak, és süt be az ablakon a napocska....szóval hajat mosok és megyek Nyiregyre :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger