Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. február 5., vasárnap

tisztulásra fel :)

Kár volt ma főzni... :) , hm de tényleg ugyanis 10 perccel ezelőtt olyan intenzíven azt éreztem, h jövő héten tisztító hetet kell csinálnom....:) Még nincs semmi konkrétum az agyamban...csak ugye ez a négy kiló, ami visszajött eléggé kiábrándító, de ahhoz, hogy újra tudatos legyek szükség  van előtt egy ilyen hétre...több szempontból is...egyrészt, hogy természetessé váljon a kisebb kaja mennyiség, másrészt meg sokkal könnyebb, ha egy kitisztult szervezettel kezd az ember bele megint ebbe :)
Szóval szépen bepakolom a fagyóba, amit ma csináltam :), mert ha ilyen intenzív ez az érzés, pedig tényleg nem elhatározás, hanem egy hirtelen érzés - nyilván ha döntés lenne, most nem lenne ennyi fölösleges főtt kajám :D - no szóval, ha már ilyen lelkes vagyok akkor azt ki kell használni, aztán hátha ettől a négy kilótól egy -két hét alatt meg tudnék szabadulni, mivel ez most tényleg csak három hete van rajtam, szóval hamar le kell mennie, aztán meg a többi szépen idővel folyamatosan el kell hogy hagyjon engem :), jajj tök jó, annyira régen nem éreztem magamban ezt , tényleg hónapok óta csak mondom és tudom, hogy kéne kéne, de semmi belső elhatározás, meg indíttatás...most tök jó, hogy van...Hogy mit fog takarni az én tisztító hetem....hm...sok víz, sok tea....gyümölcs, kefír, túró, kenyér és tészta mentesség.....most azt mondom, hogy  a húst is mellőzném...bár lehet, hogy valami csirkemell féle bele fog férni hét közben...de semmi fevágott, semmi amiben bármi nemű E betű van vagy mesterséges anyag.....no szóval majd kialakul, az biztos, hogy most nagyon lelkes vagyok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger