Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. december 15., csütörtök

fapofa

Hát nem vagyok színésznő...de úgy döntöttem, hogy itt ma lesz az utolsó nap, amikor nem színészkedem...mert minek....lehet hogy belőlem őszintén jönnek a dolgok 95%-ban vigyorgósan 5%-ban meg torzulósan....hm én nem vagyok olyan-------------------- én ilyen vagyok/\--/\/\/\-/\--hm...de majd mostantól eljátszom, hogy nincsen semmi érzelmem..hagyom, hogy mindenki mondja  a magáét...és majd szépen arcra fagyot bájvigyorral leokézom, vagy ellentmondok....mert ezek szerint ez a tuti...az én személyiségem nem ilyen. Hál istennek jelezem. De addig, amíg még itt vagyok sajnos álarcba kell járnom, mert nekem erre nincs szükségem....én ezt nem akarom ááááááááááááá de jó ez a nap...

1 megjegyzés:

  1. Minden álarcom elszakadt, kidobtam...Mostanában, gyakran hallom, hogy minden kiül a pofámra!!!
    És tényleg! Nem akarok, és nem tudok már alkalmazkodni..belefáradtam, vagy mi...??
    Ja! És nem érzem, hogy rosszabb lenne!

    VálaszTörlés

Powered By Blogger