Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. december 12., hétfő

Lufi

Jó érzés volt tegnap kipukkasztani a lufit :) Engem ez többet nem érdekel :) Úgy érzem, sikerült belülről megszabadulnom tőle, a külső elszakadás meg csak idő kérdése. Nem vagyok hajlandó több érzést pazarolni erre. Rosszat sem. :) Szabad vagyok. Megszabadultam egy korláttól. Nekem ezt nem kell elhinnem :) Jó. Pont jó.
A leszarom érzést akarom erősíteni, azt a jófajta leszaromot. Nem a nihilt. Csak azt, hogy igen annyit adok amennyit kapok, csöppet sem többet. Oda-vissza működnek a dolgok. Mostantól nálam is... :) nem érdekelnek az elvárások, aki meglepődik meglepődik, aki észre veszi, észre veszi, aki érti érti, és ugyanez akkor is igaz ha nem... :) Nem érdekel ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger