Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. december 6., kedd

?

Mit tudom én....hogy mikor lesz jó....nem mondom, hogy mikor lesz úgy, ahogy én akarom, csak egyszerűen úgy legyen, hogy jó legyen.....nem mondom én meg hogy hogy legyen....csak legyen.....fáradt vagyok már......unom, hogy nem látom a végét...unom.....de legalább már higgadtan unom :) - tényleg kiment belőlem az a múlt heti furcsa feszültség, az a szorongató érzés....most olyan állandósult fáradtság van, agyalásmentes.....puszta egyszerű kérdőjeles....
Elegem van a korlátokból. A megfelelésből. Az elvárásokból.....abból, hogy ki mit gondol. Hogy hogy kell viselkedni. Hogy mik a szerepek. Hogy az én szerepemhez mit szól a világ....csak akkor vesztek ha ragaszkodom a szerepeimhez............................................... de nem akarok...se veszteni, se ragaszkodni....változatos karakter akarok lenni a saját szindarabomban......

1 megjegyzés:

  1. Ez a legnehezebb!! Nem megfelelni, nem alkalmazkodni, nem szabálykövetőnek lenni......bátorság, merészség, kitartás kell hozzá??? Nem tudom, hiszen én is csak vágyom rá!!:(

    VálaszTörlés

Powered By Blogger