Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. február 4., hétfő

hm

Lehet..hogy..mégis kellene nekem is tanulnom valamit...azt már ugye egyszer kifejtettem, h biztos, h nem a türelmet, hanem valami mást..és igen... az irányítás mentességet...azt a valamit, ami engedi az áramlást anélkül, h feltétlenül irányítani szeretném...ma megint valami ilyesmi történt... mintha tényleg ez kéne..elengedni a kontrollt, és engedni, h történjenek a dolgok, maguktól, a maguk idejében. Általa, nem pedig általam. Mert elvileg azt szeretném..hm...fura egy érzés ez...mert ha történik valami én már egyből még sokkal sokkal több történést szeretnék...és sokkal gyorsabban...hm...de úgy néz ki, most ennek van itt az ideje...hű nem egyszerű, viszont érdekes...sokkal érdekesebb mint mikor azon pörögtem, h megkapjam a válaszokat...most valóban kíváncsiskodhatok..hogy na vajon hogy is lesz mi is lesz? ... :)hm..de mint ahogy a múltkor is írtam van valami és nem akarom túl értékelni, de alul sem..és ez a mai napra is igaz...valami most is van.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger