Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. február 18., hétfő

ma

 ó te jó ég...:), hogy mennyire fantasztikusan éreztem ma magam...magamtól :) de tényleg, az a tegnapi átkattanás nagyon jól jött, valami nagyon durva, hogy mennyire jó érzés, ha az ember újra visszakapja önmagát, felveszi a fonalat. Bízom benne, hogy ez megint egy hosszabb időszakra sikerül, mert szeretem, élvezem. Igazából..a másik fajta hozzáállás számomra volt a legfárasztóbb. Biztos másoknak is..de na mégiscsak én vagyok 7*24-ben önmagammal szóval nekem volt a legfárasztóbb a folyamatos agyalósdi, kétkedősdi, megoldáskeresősdi...ez így nagyon távol állt a flow-tól és az áramlástól :) és tudtam közben is. De ez valahogy tényleg nem a felismerésen múlik, hanem az átkattanáson. Elég egy szó. És az a szó billent mindent. És nem tudod előre mi lesz az, ki mondja ki..de ha jókor és jó időben hallod látod érzed...akkor... megvilágosodsz és újra visszakerülsz a saját utadra és már nem csak az árnyéka vagy önmagadnak hanem végre megint te vagy, a te valóságoddal, vágyaiddal, ösztöneiddel, érzéseiddel és NEM az agyjátékaiddal. Felszabadító... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger