Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. február 8., péntek

jött

Takarítok.. és mint mindig takarítás közben a kupi közepén általában megállok és olvasgatok, nézegetek, amit találok.. Most is engedélyeztem épp' magamnak 20 perc töltődést, most a gmail-em piszkozatait kezdtem el éppen átnézegetni, törölgetni...és az egyikben 2012.02.13-ból volt egy link, ami egy idézetes oldalra vitt, na mondom megnézem, mi lesz az, amit úgy érzek az első oldalról nekem szól...nyilván abban a témában próbáltam egy választ kérni, ami jóideje foglalkoztat... :)
Ez lett az, ami visszajött...biztos 'véletlenül' állt ott...
"A tények nem visszafordíthatóak, pedig az ember azt hinné. Csak mert be tudsz jutni, még nem jelenti azt, hogy kifelé is menni fog. A bejáratból nem lesz kijárat, semmi sem garantálja, hogy az ajtó, amin egy perccel ezelőtt beléptél, ott lesz akkor is, ha visszafordulsz érte."
Szóval...tényleg tök sokszor érzem, hogy amúgy ez az út nem egyszerű...sőt nehéz...és van hogy fáraszt, hogy nem látom a megoldását vagy a kiutat, ugyanakkor meg... a kiszámíthatatlanságából töltekezem is bármily paradox... és ...igen... én tényleg csak órákra, vagy max. napokra próbáltam elmismásolni a dolgokat, hogy ó, hát szarom én le, mi ez az egész...gyanítom, van aki többször próbálkozik ezzel.. de.... ezen az ajtón beléptünk...és...akárhogy pillogok hátra, azon az ajtón tényleg nem lehet vissszabattyogni...hm...uh. csak az a megoldás maradt, hogy megnézem, hová vezet, mert, visszamenés mint opció kilőve...most még ilyen sötétben tapogatózás érzésem van. Biztos lesz majd szürkület, homály, aztán meg majd fény is...kíváncsian várom...de ez most nekem valahogy jól esett...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger