Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. február 11., hétfő

mai játék

Reggel ment a játékos hozzáállás.. :) tényleg, legalábbis én úgy érzem, hogy a világ legtermészetesebb helyzeteként fogtam fel az egészet, mintha nem is lenne tétje, kíváncsian, hogy hogy tudok hatni tök idegen emberekre...meglátjuk szerdán :) Szóval a nyüff hangulatot sikerült kilőnöm...aztán... délelőtt még kicsit elvesztettem a fonalat, de délutánra visszataláltam magamhoz, tényleg átmentem a nemagyalós, nem pörgős vonalra... és láss csodát megint pozitívan sült el...immár nem tudom hanyadjára..hm..tényleg tök fölösleges elképzelni 100féle verziót..minek? Úgyis egy 101. lesz...úgysem az lesz, ami...hanem valami tök más és majd arra a másra kell reagálni.. :) és jó volt...hát ennyi, uh ma sikerült 'játszanom' - még ha reggel picit szkeptikus is voltam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger