Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. december 11., szerda

ááááááááááááááá

ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
annyira elegem van, mi a szarért nem bírok figyelni jobban???Annyira egyszerű lett volna Kína után... de neeem... nekem muszáj volt felszedni majdnem négy kilót egy hónap alatt..phu nagyon mérges vagyok magamra.....és azért vagyok mérges, mert a saját dolgom nehezítem meg...mit nyígok én, h ennyi meg annyi meg így meg úgy a cél...a nagy lófaszt... pofázok, pofázok és látszik is h hipp hopp vissza is szedtem ami kinn lement hü...nagyon felbasztam magam most...és rohadtul nem okolhatok senki mást csak magamat, mert nagyon jól éreztem már két hét után, h áh ez nem jó út, mondtam is láttam is a mérlegen, akkor meg mi a szarért csak pofáztam magamnak?? Hát mit gondoltam???
Na mindegy most úgy felidegesítettem magamat, hogy szarom le ezt ami most visszajött kurva gyorsan fogom eltüntenti, mert annyira mérges vagyok most magamra, hogy el nem bírom mondani.
Még Karácsonyig!!!!! megszabadulok attól ami visszajött...még nem tudom hogy, de basszus hát mi lesz így, ha +4el kezdem azt az időszakot??? na jó most hagyom abba a sipítozást, mert most tényleg azt érzem, h szétpukkanok az idegtől. na majd írom ide, hogy mit teszek érte...amúgy nem tudom miért, de mikor azt a kalóriabázisos oldalt elkezdem használni akkor én vhogy sosem fogyok hanem mindig felszedek vmennyit...na mindegy...szóval az én módszerem az az én módszerem lesz. és pont. És megcsinálom két hét alatt faszomat már.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger