Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. december 4., szerda

...

A tegnapi fullos behergelődés..á nem is jó szó agylob picit arra késztetett, h átgondoljak, máshogy lássak, csináljak dolgokat.
Tegnap tényleg megint, úgy igazán felfordult a gyomrom a színdarabtól, amit cigizőben láttam..aztán meg már néztem:D
Tényleg elöntött az az igazi agresszió, hogy tuti alakítok valamit, mert ezt okádhatnék nélkül képtelenség végi nézni..szóval ez a hányinger, agresszió, gyűlölet kombó elég sokáig betartott, pedig nem szerettem volna...én nem akarok magamnak ártani.
Ma reggel, nagyon okosan szépen elővettem, h mit írtam Pekingben....h mi ez az egész érzés, mit is kezdjek vele...nagyon jól jött...nagyon tisztán és tökéletesen látom az egészet.
De...nem szabad érzelmeket fecsérelnem ebbe..és mint ahogy nem fecsérlek bele már pozitív érzelmeket, így negatívat sem akarok. 
Ő választott magának egy 'ingert'...nekem meg fel kell fogni, h nem kötelező mindenkinek boldognak lenni..én az szeretnék lenni. Ő meg színészkedni szeret/tud/mer/akar. Kinek hogy. Én élni szeretek, és megélni, ő meg túlélni. Nem olyan nagy probléma ez, ha ezt felfogom.
Ma kitöröltem. Nem. Nem akarom virtuálisan megölni:D nem semmi ilyesmi:) Egyszerűen...ha egyszerűbb, ha nem látom, akkor egyszerűbb virtuálisan sem látnom...
Nórika nyugi, mivel Te boldog akarsz lenni és neked ez a fontos, Te az leszel :)....és akinek nem a boldogság a célja...azzal esélyed sem lett volna erre..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger