Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. december 31., kedd

...mi minden..

Ami hiányzik:
-gondolatok..........imádom a rengeteg gondolatot, ami jön belőle
-megértés.......hm ...iszonyatosan fog és fogom
-figyelem....hm...még az elején soknak is éreztem, nem bírtam felfogni, h tényleg tud férfi így figyelni?..aztán már imádtam....:)
-reakciók...mintha csak én lennék :D, néha ijesztő...ugyanakkor őrületesen jó
-kedvesség...:)
-érdekesség...mert beszélt....mindenről, ami benne van...kivéve ezt az egyet..
-impulzivitás...:)
-kimondás...eddig bármit....
-vonzódás....de nagyon...
-konkrétság
-lelkesesdés
- a hangja :)
- a becézgetés..
- a bújás..
- a szenvedély ...
- a vágy....
- hogy leköt....hogy hat rám...hogy hatok..........................
-a megérzései...a 'jelek'
és minden úgy Ahogy..................................még az értelmetlen veszekedések is...... :)
Annyira fura...h jó pár dolog a kezdeti sokból átment a pont jóba....akkor most....hol ez a pont jó?....
és milyen ijesztő, h Vele tanultam meg, h ez a sok a pont jó....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger