Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. december 8., vasárnap

O

Azt hiszem az egész hét erről szólt, h tényleg engedjem el, hogy tudjak másra figyelni... és igen, ahogy első perctől mondtam, nekem minden kell.
Viszont, ha nem kapok meg mindent, fölöslegesen nem akarom, h különböző részecskék bekavarjanak...akkor nem kell inkább semmi....szar volt kimondani...de végre újra kijelöltem  a saját határaimat, amire vele kapcsolatban egy ideje nem volt példa...meglátjuk mi hova vezet....de legalább egyre távolabb kerülök a karikától. Az hogy ezáltal tőle is..az csak majd fog kiderülni. Erre még nincs válasz....ha ő csak egy karika volt, akkor tőle is..ha nem, akkor nem....

3 megjegyzés:

  1. Mindig ki vagy akadva valakire :-)
    Mit jelent a karika?

    VálaszTörlés
  2. Ez azért így nem igaz. Alapban sem tolerálom jól a képmutatást, van akitől meg különösen rosszul vagyok ha látom.
    Karika- egy olyan helyzet amiben körbe- körbe mászkálsz jó sokáig és nem tudsz vhogy kilépni, hanem mindig ugyanoda lyukadsz ki...

    VálaszTörlés
  3. Én szeretem. Persze attól függ, milyen képet mutatnak. Magam részéről a közeliekre esküszöm, ami nem fürdőszobatükörben készült mobillal ;-)
    Nos, mivel nem tudom, miről van szó, csak sejtem és nem is ez a legalkalmasabb fórum ennek megvitatására, csak annyit tudok mondani, hogy kutyaharapást szőrével :-)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger