Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. december 11., szerda

konstruktivan...:)

Szóval azért az előbb túloztam egy picit, nem +4 -ről, hanem +3-ról van szó ráadásul ez esti állapot, ami nem teljesen releváns a reggeli ébredéshez mérthez képest:)  (A +4 úgy jött ki, hogy +3,5-nek látszott a mérleg szerint és felfele kerekítettem...de melegítőben pulcsiban beöltözve stb...én meg nem így szoktam magam méricskélni.. uh valójában nem beöltözve +3:)
Szóval jelen pillanatban +3 az, ami Kína óta rámszaladt...akkor ez lesz a nulladik nap, mert a mai már nem egy teljes..de amire még most is simán képes vagyok...csináltam egy zöld teát + beinditom egy órára a szaunaövet :) uh mégsem teljesen nullás ez a nap sem, így megnyugodtam...:)
És akkor mostantól:
A zöldtea mindenképp jó az anyagcsere szempontjából, és mostantól benn sem egy - két csészével fogok inni, hanem többet:)
Sütit rohadtul nem fogok enni minden nap, de ha arra vágyom és azt ennék nem eszem mást!!!
És jó lenne, ha nem kóricálnék a csokiautomata közelében...
Kilövöm a reggeli két miniszedvicset/fornettit/péksütit is, jó lesz helyette vmi gyümi, vagy joghurt, vagy csak a kávé..
Amikor itthon vagyok használom  a szaunaövet, ha már megvan
Okosan eszem délben és este is:)
És sokkal sokkal több folyadékot iszom...:)
És...attól h reggel hideg van igazán elindulhatnék mondjuk vagy 10-15 perccel hamarabb és sokkal több lépést is megtehetnék reggelente mint 1500....mi bajom lehet még a végén több valós, idegen ember fog szembejönni:) ami meg amúgy is tök jó :) szóval belefér pár voltoztatás az útvonalba is, na ez holnap el is kezdem :)
és lépcsőzzek itéknál ne liftezzek

Ez lenne a terv:) és írom majd a fejleményeket, ahogy szoktam :D legfőképp magamnak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger