Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2017. július 4., kedd

Felülírt napi célok :)

Az elmúlt időszakban nagyon-nagyon háttérbe kerültem - magamhoz képest - a saját életemben. Ahogy visszagondolok erre az évre... hát...nem tudom. :) Sokkal több célszerű mint élvezetes tevékenységem volt. Év elején elkezdtem ezeket a mini célokat napról-napra követni. Viszonylag nagy mozgásteret hagyva magamnak, azzal a kitétellel, hogy az adott témáért minden nap tegyek valamit. Mindegy milyen pici dolgot. Valamit. Januárban a napi célok száma 9 volt, ami igy júliusra már 11-re növekedett. Ami...rengeteg. Egy ideje már nem élvezem ezeknek a napi csekkolását. És oké, hogy tudatosság, meg miegymás...de ez már nekem jelenleg korlát. 
Ez volt az a 11 pontos lista, amihez ebben a fél évben minden nap tudatosan tettem valamit, ami támogatja a célt:
1. Rend
2. Bőrápolás
3. Külső megjelenés
4. Párkeresés
5. Egészségmegőrzés
6.Kimozdulás
7. Töltekezés
8. Érték
9. Fejlődés
10. Fogyás
11. Intézkedés

Na akkor ezt itt most kicsit leredukálom, és átalakítom :), nem árt egy kis vérfrissítés. Lesz, ami marad, lesz, amit összevonok, lesz, ami átalakul vagy kiesik.
1. Rend - ennek a fenntartása fontos, és úgy tűnik nekem ez jó, ha tudatosan miden nap teszek érte valamit :), uh ő megmarad.
2. Bőrápolás - ezt is meghagyom, mert hajlamos vagyok elfelejteni lemosni a sminket, vagy fényvédőt használni, bekenni a könyököm ha kiszárad :D, uh ezekre az egyperces dolgokra nekem nem árt az emlékeztető.
3. külső megjelnés: tök fölösleges felírni, mivel figyelek magamra, h miben vagyok, h hogy festem magam, a hajamra, szóval ez totál értelmetlen pont. Mindig is figyeltem.
4. párkeresés: hááát kurva aktívan tettem érte az elmúlt fél évben. Most mindenképp tartok ebben pár hét szünetet, és most maximum az épp így alakul dolgokra fogok figyelni, ebbe most rohadtul belefáradtam. 
3. Egészségmegőrzés: ez maradjon, mert ez fontos, hogy ez most épp' egy általános orvosi ellenőrzés lesz, vagy az étkezés, vagy mozgás, mindegy is, de marad. :)
6. kimozdulás: különösebb értelme ennek sincs, mert alapvetően is sokat ficergek erre-arra, vannak napok viszont mikor olyan jó csak úgy lenni, itthon. Úgyhogy ez is egy értelmetlen topic. :)
7.Töltekezés: ez nem rossz, de átírom másra :)
4. Örömforrás: és ez lehet itthon, lehet kimozdulva, egy sokkal tágabb és fontosabb kategória azt hiszem jelenleg.
8. érték: ezt is át fogom alakítani, mert valahogy ez is olyan mindenféle doglot takart eddig
5. Emberi kapcsolatok: azt hiszem ez lesz mostantól az előző helyett. :)
9.fejlődés: hát erre se kell külön pont, mert folyamatosan fejlődök vmiben,de ez mégsem ilyen napi szinten megfogható dolog.
6. Fogyás: hát hogyne maradna :D 
11. intézkedés: hát nem tudom hajlamos vagyok én ezeket az utolsó pillanatra hagyni, de na azért egy mindennapos pontot erre jelenleg nem szánok. Meglátjuk, h a jövőben visszajön-e. Most minden esetre kiesik. 

Napi minik :) :
  1. Rend
  2. Bőrápolás
  3. Egészségmegőrzés
  4. Öröm
  5. Emberi kapcsolatok
  6. Fogyás



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger