Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2017. július 3., hétfő

ki tudja?

Ki tudja miért... de újra írni fogok ide. :) Annó pont a külsőmben akartam változást, mikor elkezdtem ennek a blognak az írását. Most megint ezt szeretném. Hogy miét? Kb ezt tudom irányítani :D . Az elmúlt pár hónapban két 'csodálatos' tapasztalattal lettem gazdagabb közvetlenül egymás után. És azt hiszem, szükségem van legalább egy hónapra, amíg kipihenem ezt az élményt, és újra nyitott állapotba kerülök, és legalább el tudom képzelni, h a hozzámillő pár megtalálása nem egy lehetetlen küldetés, és nem csak Mr. fut, szalad, rohanok keverednek a közelembe.  :D De ahogy mondtam, most a júliust ennek a témának a szüneteltetésére hagyom.  Most besokalltam tőlük, és valójában a nyitottságot sem érezem az ismerkedésre. Ó nem. Valójában most telibe fosni van kedvem az egész mizériát. Uh ezt is teszem.
Ingereket élményeket szeretnék, és emellett azon fogok dolgozni, hogy lefaragjam magamról azt a tíz kilót, ami még szeretnék. :) Ehhez azzal indítottam, hogy csináltam pár aktuális képet. Ez a mai állapot, ülve, állva, szembe, háttal, oldalról, hasbehúzás nélkül ez van most. :) Holnap reggel még csinálok egy centizését is, bár nem véletlenül készítettem a fotókat. :) Követni akarom az eseményeket, képen, centiben, kilóban. Ehhez van kedvem. Nézzük, hova vezet :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger