Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2017. július 4., kedd

Szóval akkor...

Reggel megvolt a centizés és a mérleg :) csodás. :) 
Szóval akkor, mik is azok a dolgok, amik támogatják a cél elérését :) - kb. 10 kilótól megszabadulni, aztán megtartani az elért állapotot. :)
- Kitartás - ezzel nem szokott gond lenni, ha akarok valamit. akkor csinálom. Ha nem akarom, akkor meg nem. Ezt most itt akarom.
- Mértéktartás: "A helyes táplálkozás nem jelenti egyetlen ételnek, élelmiszernek a tilalmát sem. Azonban célszerű egyeseket előnyben részesíteni, mások fogyasztását csökkenteni. Nincsenek tiltott táplálékok csak kerülendő mennyiségek."
- Étkezési napló: ez mindig segít, ha látom a konkrétumokat. :)
- heti centizés, mérleg - ugyanaz, számok, konkrétumok.
-zöldségek - mivel a kedvenceim így ez kifejezetten pozitív
-gyümölcsök: ez is evidens így nyáron számomra
-tiszta étkezés: minél kevesebb feldolgozott dolog. Ami megint csak jó hír, hogy amúgy is ezeket szeretem
-minimális hozzáadott cukor: valójában ezzel sincs gond. Az édességekre, sütikre, csokikra kell figyelni. De mivel ezt is ált. az önamortizálás illetve a minek csináljam stressz motiválja, ez sem lesz nagy valami. :) Alapvetően ebben sincs gond a mértékkel
-rendszeres mozgás: ez is tök jól beépült már. Tavaly folyamatosan jártam heti 2x zumbára, februártól pedig futni is. Már eljutottam az egy órát egyben futok :D 8km-ig. Uh ez jó. Biciklizés, gyaloglás meg jöhet kb. bármikor
-blogírás: hát erről nagyon elfelejtkeztem, pedig nekem rengeteget segít. 
-magamra figyelés - igen fókuszváltás kell... MAGAMRA :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger