Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2014. március 4., kedd

...

Hát...
letisztítottam a képet.
Közben, amíg benne voltam a helyzetben, csak éreztem, h valami jó, de valami meg mégsem az, aminek lenni kell..de mivel folyamatos történés volt..esélyem sem volt látni... nem beszéltem, nem írtam..nem láttam...csak éreztem a jeleket, h mik azok, amik megakadályozzák a kizárolagosság érzést, h igen.
Aztán...már...vasárnap a hazaúton elkezdődött az írás....tegnap meg..minél többet beszéltem, annál jobban láttam...
Nem bánom. Nagyon pozitív tapasztalás volt. Tudom, h mit akarok. Tudom, h képes vagyok rá. És tudom, h nincs mitől félnem. :)
szóval...a bővített verziójú:
Akarjam, akarjon, helyben legyen, tudjunk együtt haladni tartósan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger